Oerfaren gast vill testa kappsegling

Här kan du söka efter IF-båt att gasta på eller söka efter gastar till din IF-båt.

Moderator: Moderator

Zevee
Inlägg: 8
Blev medlem: 12 okt 2015 06:21

Oerfaren gast vill testa kappsegling

Inlägg av Zevee »

Jag är en man på 24år. Jag vill lära mig kappsegling och testa på! Jag kan tänka mig att segla vår/sommar/höst, men framför allt sommaren.

Jag bor i Stockholm men kan även tänka mig enstaka seglingar i Stockholms närhet +/- 20mil.

Kort om mig:
Studerar till ingenjör på KTH
Seglat i princip hela mitt liv men aldrig kappseglat
Seglat kölbåt i ca 10år
Seglat IF i 5 år
Hyfsat vältränad

Jag nås lättast på PM, så lämnar jag ut mina kontaktuppgifter sedan.
Användarvisningsbild
IF 2719
Inlägg: 493
Blev medlem: 16 sep 2008 21:01
Segelnummer: 2719
Båtnamn: Filijokus
Ort: Rönninge
Has thanked: 94 times
Been thanked: 11 times
Kontakt:

Re: Oerfaren gast vill testa kappsegling

Inlägg av IF 2719 »

Hej då ska du komma den 12/5 till Gäddviken! Du kan vara med och segla Pryda Mari. Du kommer också träffa fler besättningar som seglar IF i detta sammanhang. Läs mer på OIF hemsida om Pryda Marie. Kolla sedan i kalendern så får du mer info om datumhändelser för träning och tävling med Pryda Mari. Slutligen kontakta Pryda Mariegruppen lämpligen Andrea (uppgifter finns under "Om OIF/Styrelse". Mvh Martin R

http://www.oif.ifboat.se/sv-SE/pryda-mari
Filijokus SWE 2719 Martin Rundström
Planerade regattor 2024: Jungfrusundsregattan.
Zevee
Inlägg: 8
Blev medlem: 12 okt 2015 06:21

Re: Oerfaren gast vill testa kappsegling

Inlägg av Zevee »

IF 2719 skrev:Hej då ska du komma den 12/5 till Gäddviken! Du kan vara med och segla Pryda Mari. Du kommer också träffa fler besättningar som seglar IF i detta sammanhang. Läs mer på OIF hemsida om Pryda Marie. Kolla sedan i kalendern så får du mer info om datumhändelser för träning och tävling med Pryda Mari. Slutligen kontakta Pryda Mariegruppen lämpligen Andrea (uppgifter finns under "Om OIF/Styrelse". Mvh Martin R

http://www.oif.ifboat.se/sv-SE/pryda-mari
Tack för svar. Det låter riktigt bra, jag ska kolla upp det, tack! (Sen att Gäddviken är 5min promenad hemifrån är bara en ren fördel.)
Användarvisningsbild
IF 2719
Inlägg: 493
Blev medlem: 16 sep 2008 21:01
Segelnummer: 2719
Båtnamn: Filijokus
Ort: Rönninge
Has thanked: 94 times
Been thanked: 11 times
Kontakt:

Oerfaren gast vill testa kappsegling

Inlägg av IF 2719 »

Vi har en ledig plats på DM 2 dgr om du är intresserad. Isf tränar vi 1ggr före. Mvh Martin
Filijokus SWE 2719 Martin Rundström
Planerade regattor 2024: Jungfrusundsregattan.
Skriv svar