Svenska IF-båtförbundets forum • Hängremmar
Sida 1 av 1

Hängremmar

Postat: 13 jul 2009 23:59
av Das boot
Någon som har en bra idé om hur / var man kan fästa hängremmar?

Re: Hängremmar

Postat: 20 jul 2009 08:08
av maja
Varje båtägare har nog sin egna goda idé... 8)

En lig min miening är det viktigaste att alla tre har egna remmar.

Själv har jag fäst remmarna i byglar på sistbänkarnas vertikala sidor och i skotbalken. Se bild.

Re: Hängremmar

Postat: 20 jul 2009 08:09
av maja
Nästa bild.

Re: Hängremmar

Postat: 20 jul 2009 08:11
av maja
En bild till.