Sida 1 av 1
Hängremmar
Postat: 13 jul 2009 23:59
av Das boot
Någon som har en bra idé om hur / var man kan fästa hängremmar?
Re: Hängremmar
Postat: 20 jul 2009 08:08
av maja
Varje båtägare har nog sin egna goda idé...
En lig min miening är det viktigaste att alla tre har egna remmar.
Själv har jag fäst remmarna i byglar på sistbänkarnas vertikala sidor och i skotbalken. Se bild.
Re: Hängremmar
Postat: 20 jul 2009 08:09
av maja
Nästa bild.
Re: Hängremmar
Postat: 20 jul 2009 08:11
av maja
En bild till.