Sökningen fann 4 träffar

av -krille
30 maj 2008 13:39
Kategori: El
Tråd: GPS
Svar: 38
Visningar: 65158

Böt min trotjänare 12XL i höstas till en Quest2 hanplotter. Den fungerar super att ha i fickan och koppla till datorn när man kommer hem/har lagt till, fungerar ricktigt bra även med den lilla plotterskärmen. Dessutom är det en bilnavigator och vanlig kartplotter. Hittar hur lätt som helst till fin...
av -krille
29 maj 2008 10:19
Kategori: El
Tråd: GPS
Svar: 38
Visningar: 65158

Vad du skall ha för utrustning beror alldeles på vad du har för preferenser, t.ex. vart skall du segla, hur beroende är du av el ombord osv. Helt enkelt: Vad skall du ha din GPS till och vad får det kosta? Själv har jag aldrig använt GPS, har seglat i flera av Sveriges skärgårdar och alltid nöjt mi...
av -krille
28 maj 2008 16:54
Kategori: El
Tråd: GPS
Svar: 38
Visningar: 65158

Vad du skall ha för utrustning beror alldeles på vad du har för preferenser, t.ex. vart skall du segla, hur beroende är du av el ombord osv. Helt enkelt: Vad skall du ha din GPS till och vad får det kosta? Själv har jag aldrig använt GPS, har seglat i flera av Sveriges skärgårdar och alltid nöjt mi...
av -krille
28 maj 2008 13:59
Kategori: El
Tråd: GPS
Svar: 38
Visningar: 65158

GPS

Hej alla IFare
Köpte min första Marieholm IF i helgen som var och har nu en massa frågor, men framförallt undrar jag vad man ska köpa för GPS!? Någon som har någon bra erfarenhet?
Funderar lite på Garmin GPSmap 3005C

Tacksam för alla svar :D